Zoho Yapılacaklar - Görev Yönetimi Kolaylaştı
Zoho ToDo, kişisel ve iş görevleri için tasarlanmış kapsamlı bir görev yönetimi uygulamasıdır. Temiz görünümler, kişisel ve grup görev organizasyonu, Kanban panoları, sosyal medya tarzı işbirliği ve mobil özel özellikler sunar, böylece görev yönetimi sorunsuz bir deneyim haline gelir.
Görevlerinizi etkili bir şekilde önceliklendirin Zoho ToDo'nun ajanda görünümü ile, iş kalemlerinizi gün, hafta veya ay bazında görselleştirmenizi sağlar. Görevlere öncelik atayarak daha iyi odaklanma ve verimlilik sağlayın. Kullanıcı dostu arayüz, kolay görev oluşturma, atama, takip, kategorilendirme ve yorumlar ve beğeniler aracılığıyla iletişim sağlar.
Görevleri listeleme görünümüne ek olarak etkileşimli Kanban panoları ile etkili bir şekilde görselleştirin. Görevleri kategorilere, gruplara, önceliklere, bitiş tarihlerine, durumlara veya etiketlere göre düzenleyin, kartları sürükleyerek bırakarak hızlı bir şekilde yeniden düzenleyin. Gitmek üzere artırılmış verimlilik için ses komutları, belge tarama ve widget'lar gibi mobil özel özelliklere erişin.
Zoho ToDo - Get work organized hakkında kullanıcı değerlendirmeleri
Eğer Zoho ToDo - Get work organized denediniz mi? Düşüncelerinizi bırakın siz olun!